free web tracker

Wednesday, September 27, 2006

This is Kleinmond

These are some things you can do in Kleinmond:


discover new spots


hunt


watch the ocean


turn into a giant


check out the fauna


dry your hair


invoke storms and rain upon your friends.



seems like all in all it was a good time :)
Blogger Lexi  


mooi blommetjie foto!!!
Blogger M.E.  


I like the hunting photie. Very cool. Have never been to Kleinmond. Looks like a nice place.
Blogger Wendy  


Smaak my kleinmond is goed vir alle vorme van ornithology....
Anonymous Anonymous  


What animal is that?
Blogger Aubrey  


It's a dassie, the evolutionary oddity that is, get this, closely related to the elephant.

(it's a bone structure thing)
Blogger N  


ek wil nie op enigiemand se vuur piepie nie, maar na my lifesaving career op kleinmond het ek besluit dis nogals 'n hartseer plekkie...gelukkig is bettiesbaai naby...en kokkerot...maar hey, enige plek by die see het op die ou einde van die dag 'n sekere appeal...
Blogger M.E.  


Dis so mooi om hierdie foto's te sien, dis in die wandelpaadjie geneem reg onder my huis. Dalk het julle hier verby geloop, die oranje huis met die vag op die hoek
Anonymous Anonymous  


Post a Comment

© 2006 We like texture | Template by Gecko & Fly;
Extracts to be credited, please.